Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 14 december 2010 22:40

hej bloggen längtar värklige......

tills jag ska åka till min faster.

ska bli jätte kul!

ska då baka pepparkakshus!

men hej då skulle bara säga det  

Av Amanda Lindmark - 14 december 2010 22:34

Hej hä kommer dagens sötnos och det är.....

 

  

KANINER <3 KANINER <3 KANINER <3 KANINER <3

 

Av Amanda Lindmark - 14 december 2010 22:31

hej har inte hunnit skriva i dag!

har varit i skoaln och pysslat typ hela dagen.

och sen har jag varit hemma sen åkte jag skriskor hela kvällen till kl 20.10

sen badade jag och hadde tända djus var ganska mysigt

men hej då


Av Amanda Lindmark - 13 december 2010 17:31

hej1

sitter i biblan i ccentrum hoss mig och har lånat hotell gyllene knorren

men ska gå hem snart

hej då bloggen  

Av Amanda Lindmark - 13 december 2010 16:35

hej !

badade för en stund sen

ska kance åka till skogås centrum för att jag ska gå och låna böcker t.e.x

    

hotel gullene knorren! har någon läst de? de är jätte bra!

men hej då bloggen för en stund

Av Amanda Lindmark - 13 december 2010 16:30

Hej blggen!

 

Här kommerdagens sötnos

 

Och det är.......

 

  

Lucia<3<3<3

Av Amanda Lindmark - 12 december 2010 21:52

hej bloggen!

ska snart gå och lägga mig.

linnea är värdens sämsta vän.

hon sa ett jätte taskigt ord till mig.

och vi är inte vänner längre!

men hej då bloggen

Av Amanda Lindmark - 12 december 2010 17:55

Hej här kommer lite bilder på mitt rum......

 

  

 

   

 

 

Så här ser mitt rum ut just nu bara för att  det är jul

snart!

Men  hej då bloggen. 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards