Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 18 december 2010 13:58

Hej här kommer dagens sötnos.....

 

 

 

 

Cillan och Busan är dagens sötnos!

Om ni undrar vilka hundarna är så är det min morfars hundar. De är värdens sötaste hundar!<3

Men hej då bloggen!<3

Skriver senare 

Av Amanda Lindmark - 18 december 2010 12:58

hej bnloggen ska äta nu,ska äta soppa

  

ska baka pepparkakshus hemma med min mmama för jag åkte inte till

min faster för att jag är sjuk!

men hej då

P.S.läger in bild på mitt pepparkakshus sen mnär det är färdigt.


Av Amanda Lindmark - 17 december 2010 22:03

Hej här kommer dagens sötnos och det är....

 

 

 

  

 

Simpson och Tv är dagens sötnos!

 

men hej då bloggen!  

Av Amanda Lindmark - 17 december 2010 21:51

hej bloggen!

förlåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

men har haft ont i huvudet,förskyld och ont i halsen

men annars skulle jag åka till min faster och baka pepparkakshus....

det skulle bli jätte kul men kunnde inte åka..

men ska gå och lägga mig om en stund.....

kollade på (Nany Mcphee och den magiska skrällen)med min mamma aldelesnys.

från 1-10 så var den ********(8) . den var rolig!jag rekomenderar den till alla mina läsare.

men hej då bloggen  


Av Amanda Lindmark - 16 december 2010 16:48

hej bloggen!

var i skolan idag.

jag åkte skriskor på vår isplan.

men jag slutade 13.30 men gick hem kl15.15

för att jag skulle göra klart en europa grej.

men hej då bloggen!

 orkar inte skrivnågot mer nu

Av Amanda Lindmark - 16 december 2010 16:41

Hej bloggen här kommer dagens sötnos och

 

det är......

 

 

  

 

JAY SMITH!<3

Av Amanda Lindmark - 15 december 2010 17:08

Hej här kommer dagens sötnos och det är.....

 

 

 

 

 

 

    

 

JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG  

Av Amanda Lindmark - 15 december 2010 16:50

   hej bloggen

sorry bloggen har inte hunnit skriva i dag på dan men skriver lite nu istället!

i dag har jag varit i skolan och i skolan fick vi göra servethållare.

och så fick vi saft,lusebullar och sockerkaka.

sen gick jag hem och hämta mina skriskor och åkte på vår isbana hoss mig.

men nu är jag ovän med linnea för att vi bråkade på isen går kväll!

men annars är allt bra!

men kance bloggar lite senare!


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards