Cutierabbit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Lindmark - 24 december 2010 11:36

  


      

Dagens sötnos är jultomte förstås!

och julafton är dagens sötnos

men han finns ju inte ra,men en då....


ska äta julbord snart lägger in bilder senare i kväll

hej då  

Av Amanda Lindmark - 24 december 2010 11:31

hej har öppnat 3 paket,jag fick!

tidning(frida),smycke o låda till mina pärlor!


men hej då och god jul!

  

Av Amanda Lindmark - 24 december 2010 00:06

GOD JUL

nu är det jul afton alla mina läsare

    

  


Av Amanda Lindmark - 23 december 2010 23:36

här kommer bilder på granen som vi spräjade med losas snö!



Före:

 


efter:

 


här kommer lite bilder på tomtar:

    

      men om 6 minuter är det julafton längtar

hej då bloggen!  

Av Amanda Lindmark - 23 december 2010 17:55

hej bloggen!

skulle bara gå in och skriva

vad jag önska mig!

här kommer min önskelista:

1:   koss


2:   en till klocka fasst en röd!


3:   grease filmen!jätte bra! ********(8)poäng


4: pengar pengar pengar pengar

Av Amanda Lindmark - 23 december 2010 11:15


         

Dagens sötnos är John Travolta(Danny) och Olivia Newton-John(Sandy)

i filmen !GREASE!

men hej då skriver mer sen!

sa pynta granen sen också!

kanke tar ett kort och lägger i!

Av Amanda Lindmark - 23 december 2010 10:40

hej

vi kollade på en film i

skolan i onsdags som heter grease

den var ganska bra.

den får *******(7)stjärnor!

och jag rekomenderar att ni ser den nån gäng i erat liv

här kommer lite musiks videor från filmen...







komentera hur många poäng,musiksvideorna var!

hej då  

Av Amanda Lindmark - 23 december 2010 10:33

hej!  

skulle bara säga god morgon alla mina läsare.

 men ska läga in musik på min nya mobil!

skriver mer sen.

hej då!  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards