Cutierabbit

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Lindmark - 2 april 2013 22:26

Hejsan. Idag var jag med Simone vid 12.00, sen skulle jag gå till gumet vid 14.00 Men mådde as dåligt, kändes som om jag skulle spy. Hade as ont i halsen och huvudet. Så gick hem och la mig en stund. Hatar att vara halv sjuk. Mår fortfarande dåligt.


Skulle åka hem till kin faster nu på kvällen vid 19.00 men var ju sjuk så vart inget. Skulle vara där i 3 dagar till Torsdag. Men nu på kvällen tog jag lite bilder som jag ska lägga ut <3 Men ska kolla på "Dear John" senare typ vid 23.00 :D Har nån sett den, är den bra :) puss puss Amanda


                     


hoppas bilderna är bra <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards