Cutierabbit

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Lindmark - 14 april 2013 16:47

             


Hoppas bilderna blir bra! Marie ocm du vill att jag ska ta bort en bild sms mig <3  

Av Amanda Lindmark - 14 april 2013 16:44

                                 

Av Amanda Lindmark - 12 april 2013 16:30

Gjorde inte ont alls. Ska dra ut 3 till :( Men aja bloggar senare <3

Av Amanda Lindmark - 11 april 2013 21:57

Var i Farsta med pappa :) Köpte ett par svart/blå jeans från Lindex! Sen en tröja från Gina med färgen persika :) Sen ett lås till gymmet och tre par strumpbyxor. XoXo Amanda

P.s Ni får en bild på mig också :)

Av Amanda Lindmark - 11 april 2013 14:38

Hejsan! Ska ladda up en video ikväll om det funkar och om jag hinner :) Idag var jag i skolan och slutade kl 13.10 Skulle dra ut en tand men tandläkaren ändra dag till imorgon :( Det kommer nog göra as ont :D XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 7 april 2013 21:20

Men bloggar imorgon när jag kommer hem efter gymet :)

Av Amanda Lindmark - 5 april 2013 17:33

Vaknade vid 16.00 sen vart det middag ;) Vill åka till Ikea ju :/ Ska pratande pappa :) Bloggar senare puss ;)

Av Amanda Lindmark - 4 april 2013 13:58

     


Hejsan bloggen! Jag sitter här i shorts och linne :) Vad gör ni da? Jag är ledsen att jag inte har bloggat sen i tisdags för jag är sjuk och vakande kl 3 igår på dagen :/ Så mådde jag dåligt. Så orkade inte blogga sorry. KOllade på film igår kväll ;) Kollade på "Save the last dance" 1 och 2:an <3 As bra filmer, de är dans filmer :D 

 Snart ska jag sätta på en film som min bror fixa till mig :) Huvudrollen är Lucy Hale :) Älskar henne!


Men här uppe fick ni 4 gamla bilder på mig hoppas det blir bra :) puss Amanda 


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards