Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Lindmark - 14 juli 2015 02:52

Hejsan! Sitter och tittar på youtube klipps just nu, ska gå ner och sova snart :) Imorgon ska jag till tandläkaren, ska äta middag och shoppa lite i Farsta med en vän också. Puss :*

Gösta <3

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2015 01:39

  

Hejsan :)

Sminkförvararen finns på http://www.cocopanda.se 

Av Amanda Lindmark - 12 juli 2015 01:23

Godnatt :)

Ligger i sängen och tar det lungt, kollar på min serie på Netflix <3

Ska försöska sova snart, bloggar mer imorgn :)


Här får ni en bild jag redigerade för ett tag sen <3 

Puss :*


 

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2015 20:57

Hej, har ont i magen. Är så himla trött dessutom :(
Gick och la mig kl 5 imorse, ska försöka sova lite nu :)

Efter kalaset kom mammas barndomsvän och hennes familj hit, vi åkte till Länna och åt Kina buffé :D
Riktigt gott, skulle träffa Sandra senare ikväll, men är trött och ha ringen ork i kroppen :) 

Tänkte träffa henne imorgon istället. Kollar på min serie nu, på netflix!

Tänkte ta bild sen på mina presenter och skriva lite om det <3
Puss och Kram :*

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2015 17:14

Hej!

Har haft kalas under dagen, släkten har varit här. Ätit tårta och kakor, fick 2 presentkort, mascara och kort :) Nu har mammas kompis kommit hit med sin familj, vi ska åka och äta middag, Kina mat :D Senare ska jag träffa Sandra igen :)
Puss och Kram :*

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2015 03:09

Heej!

Idag fyller jag år, jippi :D

Är hoss en kompis just nu, vi pratar och lyssnar på musik <3

Myyys :* Hon sjöng för mig vid kl 12 ;) Vi åt kärleksmums/tårta!


Vet inte helt om jag stannar hela natten och sover över eller om jag åker hem om ett tag ;)

Bloggar imorgon, puss :*

    


Av Amanda Lindmark - 10 juli 2015 16:31

Heeeej!

Ligger i mitt rum just nu i sängen :)
Somnade tillslut igår kväll, har dessvärre fortfarande ont i kroppen!
Vakande runt kl 14, sen dess har jag bara tagit det lugnt och ätit middag :)
Bloggar senare, puss :*

Av Amanda Lindmark - 10 juli 2015 05:32

Ont i kroppen och kan inte sova!
Har legat och kollat på youtube klipp sen kl 02 ;)
Ska föröka sova nu!

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards