Cutierabbit

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 13:22

http://www.videofy.me/blogger/videos/8421479

Ni får kopiera länken och klistra in i fältet där man söker på hemsidor man ska till :)

För det går inte och ladda upp på bloggen <3 Puss 

Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 13:17

Jag har laddat up 6 inlägg nu tror jag :) Hoppas ni gillar de, bloggar imorgon  efter skolan om jag inte är trött :*

Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 13:13

Visar de i min haul på youtube :) Men jag köpte de på Skopunkten för 99 kr på rean :)

Jag tycker de ät riktigt snygga och gillar den typen av skor :)


         

Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 13:04

   

Halsbanden kostade 40 kr st och så var det ta 3 betala för 2 :) Köpte alltså 3 halsband från glitter för 100 kr :)  

Sen köpte jag sånna där fotoalbum för 30 kr st på en bild affär :) Sen tofsarna kommer från Bik Bok och där fick man 2 st för 20 kr :) Bästa tofsarna :)

Det här halsbandet kommer från H&M :) Jag är helt kär i det. Jag har velat ha det i en hel månad. Men jag är så snål när det gäller pengar :/  Men köpte detta för 129 kr och jag älskar det, så fint :*


Men det här v ar vad jag köpte igår när jag var i farsta och sen klippte jag håret också <3

Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 12:44

 

Klippte mig i farsta centrum, det var en tjej som klippte mitt hår :)

Jag blev riktigt nöjd med resultatet, hon klippte topparna i luggen och topparna bak på håret. 

Sen rundade hon det på kanterna, det kostade 260 kr :) Helt klart värt!

Sen har jag färgat topparna själv hemma, man kallar det ju ombre :)

Av Amanda Lindmark - 7 september 2014 12:38

      Bild från förra året - September 2013  Hejsan alla läsare :) Idag vaknade jag typ kl 11. Sen gjorde mamma och jag lunch tillsammans. Ska göra lite läxor och bygga en malm byrå idag :) Har typ 3 läxor som ska vara klar den här veckan :) Men hur mår ni? Kommer komma upp lite inlägg idag, bilder som jag vill lägga up så :) Men ska kolla klart på en film jag påbörjade igår om en stund. Men puss :*


Av Amanda Lindmark - 6 september 2014 22:29

Hej. Idag var jag i Farsta med en kompis och vi shoppade och åt Kina mat till middag. Sen klippte vi håret hos frisören. Jag blev riktigt nöjd med mitt hår, kan lägga ut bild imorgon på mitt hår och på vad jag köpte :) <3 Puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards