Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda Lindmark - 19 maj 2014 16:54

Har så himla ont i mina ben. Har värsta träningsverken i mitt vänstra lår, har haft det i 1 vecka nu och det går inte bort :( Men ska försöka blogga ett till inlägg ikväll om jag inte somnar. Puss

P.s ledsen att jag inte har bloggat på 4 dagar

Av Amanda Lindmark - 15 maj 2014 20:38

Vad tycker ni, vart den fin? Jag blev rätt nöjd med den <3 Hade haft headern innan länge så ville byta till en ny :*

 

Av Amanda Lindmark - 15 maj 2014 19:12

Hej tänkte skriva om min dag igår och idag :)


Igår var jag i skolan började kl 8.00 och slutade kl 14.30, sen åkte jag hem och åt middag vid kl 16 <3 Sen vid kl 17 åkte jag till Farsta med en vän, behövde köpa bikini för ska åka och bada på erikstadsbadet på lördag med kompisar :) Ska bli rikitgt kul :) Sen åkte jag och min vän hem kl 19.30 Så var hemma kl 20, sen städade jag hela mitt rum och mublerade om. Sen duschade jag ganska sent och sen sov jag vid kl 00.00 <3


Idag har jag varit hemma från skolan. För hade lite ont i halsen imorse när jag vaknade sen jätte ont i båda mina ben. Gör ont för varje steg jag tar :( Så hjäpte jag mamma att måla våra utemöbler gråa. Sen åt jag middag vid kl 17. Sen har jag städat min kanins bur , nu sitter jag och kollar på tv i vardagsrummet :) Bloggar imorgon om jag hinner och orkar. Ska vara med en kompis imorgon efter skolan så vet inte när jag kommer hem <3


XoXo Amanda

             

Av Amanda Lindmark - 13 maj 2014 16:16

Idag slutade jag kl 15.30, sen gick jag hem som tog 20 min. Ska försöka övertala min pappa att åka till Ikea senare på kvällen, hoppas det. Vill handla ljus och lite andra saker :) Aja puss Bloggar antingen senare eller imorgon <3

Av Amanda Lindmark - 12 maj 2014 21:12

Har precis varit i Huddingehallen och simmat i 45 minuter, det var skönt att bada. Badade i onsdags förra veckan också :) Det var första gången på 9 månader, efter min olycka med knät. Ska kolla film, sen sova <3 Puss :*

Av Amanda Lindmark - 12 maj 2014 11:45

Sitter i skolan nu, bloggar när jag kommer hem :)

Av Amanda Lindmark - 11 maj 2014 00:22

Gjorde muffins nu på kvällen, med vaniljsmak :) Sen hade jag karamellfärg i degen, sen lite bär och så <3

Puss :)


   

Av Amanda Lindmark - 9 maj 2014 16:13

Hej! Ska skriva ett långt inlägg imorgon på bloggen, ikväll ska jag kolla film och plugga :)
Sen ska jag länka till en ny haul video, puss :)

Vi bakade på hemkunskpen igår :D

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards