Cutierabbit

Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda Lindmark - 16 februari 2014 15:26

 HEJ!

Nu sitter jag i vardgsrummet och kollar på simpson maratonet på 6.

Riktigt roligt, eftersom jag gillar simpson :) Nu tänkte jag skriva lite om dagen igår.


Vi åkte dit kl. 11.30 typ och var framme kl 12.00 :)

Det kostade 135 kr för vuxna och 75 kr för barn under 15 år. Det kanske va rlite dyrt för att gå och kolla på fjärilar.

Men de är ju så fina, dessutom hade de öppnat ett akvarium där så vi var tvugna att åka och kolla.

Men jag rekomenderar att ni åker dit och kollar det ligger i Haga parken i stockholm <3

    

Men först fans det sånna där kines/japanska fiskar, min bror och hans tjejer klappade de. Men jag vågade inte.

   

               

Klicka på bilderna så blir de större :) Sköldpaddan var as gullig som satt på en sten <3

   

    

Sen gick vi och kollade på alla fjärilar och tog massa bilder. Det fanns 4-6 blå fjärilar som flög runt typ hela tiden, man kunde knappt ta kort på de. Men fick kort på 1 as fina <3

     

Sen nu slänger jag in små bilder från akvariumet. Var svårt att få fins bilder men men.

Klicka på de så blir de stora. Det var riktigt roligt att kolla på fiskarna ;)

          

 

XoXo Amanda

Ska äta nu opch sen plugga :)


Av Amanda Lindmark - 15 februari 2014 21:19

   HEJ BLOGGEN!

Idag var jag på fjärilshuset i hagaparken men min bror, hans tjej och min pappa. De hade öppnat ett akvarium där och det var riktigt roligt att vara där. Ska skriva mer om det imorgon och lägga ut bilder. Men har precis kollat klart på Melodifvestivalen, grattis till Oscar Zia och Ace Wilder som gick till finalen :) Men ska gå ner i mitt rum nu och kolla på en film tror jag. Men bloggar imorgon, föresten lite sent men:

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ALLA LÄSARE :*

Jag fick en rosa ros av min mamma, fick ni något?

XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 13 februari 2014 16:52

Hej! Beställde hem en VS i tisdag ;) DEn har redan kommit riktigt snabb leverans :)

Men vad gör ni da? Idag var jag i skolan och slutade kl 14.20 Imorgon har jag prov i no också.

Kommer inte gå hem direkt efter skolan imorgon ska vara med en kompis så bloggar kanske på kvällen :)

Men kommer inte blogga mer idag sak plugga, men slänger in bilder på parfymen <3

XoXo Amanda


     Köpte i doften Vanilla Lace och den luktar helt enkelt vanilj :)

Köpte den för 99 kr på http://glamdeals.se/


Av Amanda Lindmark - 10 februari 2014 13:23

Hejsan! Nu är jag hoss tandläkaren med Rim :) Ska skriva om min dag sen när jag kommer hem, ska till doktorn kl 15.00 :) Aja, puss <3

Av Amanda Lindmark - 10 februari 2014 10:12

Hej, ska äta min frukost nu och sen gå till skolan.

Jag börjar kl 11.10 :)

Men bloggar när jag kommer hem :)


   xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 9 februari 2014 20:39

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen vid kl 9 ska jag och pappa kolla på "Äkta människor" :)

Bloggar imorgon när jag kommer hem från skolan <3 xoxo Amanda :*      Här får ni en bild från maj 2012

Av Amanda Lindmark - 9 februari 2014 12:27

OMG!

 Hade glömt att lägga ut den här videon till er. Den är så perfekt, mina älsklingar <3

Den kom ut den 31 jan 2014 :)

Av Amanda Lindmark - 9 februari 2014 12:19

Hej! Hur mår ni? Jag vakande för 20 min sen ungefär och tog lite lunch när jag vaknade :)

Idag ska jag kanske göra någon läxa och kolla film bara hänga hemma tror jag :)

Men vill åka till skärholmen centrum och fika och shoppa men men... Aja ska fösöka blogga under dagen och ikväll om jag hinner.  XoXo Amanda


 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards