Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

SMINKPRODUKTER

Av Amanda Lindmark - 17 november 2013 14:15

Hej!

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle tipsa om smink :) Jag saka tipsa om en sminkprodukt, smink tillbehör och

en sak till ögonbrynen.


Hoppas ni gillar det hära inlägget,

puss :)

Tänkte tipsa om den här mjuka powder borsten. Den kommer från "ecotools"  , jag älar den för att den är så mjuk. Man kan köpa den på Åhlens och Ullared iallafall där har jag sett de. På åhlens kostar de 129 kr tor jag det var och på ullared 59 kr. Jag köpte min på ullared ;) Den är bäst att använa till mineral puder (löst puder), asså hårt puder (pressat) har den svårt att få tag på typ. Men löst puder är bästa men tipsar om den, använder den dagligen:)


 Sen den hära ögonbrynskniven, det är köpt på Ullared för 9 kr. Men har sett den på Cubus från depend. På cubus får man 3 st för 69 eller 79 kr. Iallafall, det gör ju ont att noppa ögonbrynen eftersom man tar up rötterna också. Men det här är som en kniv, som bara man skär där man vill ta bort hårstråna. Det gjorde lite ont efter, typ kliade iallafall på mig. Jag la isbitar på och sen gick det över, haha :D Men det är en bra produkt om man inte vill noppa med pincett.


  Bilden på läpparna är från google, kommer inte ihåg vems men men. Det här ärett rött läppstift från Nordic Cap of Sweden "Star Lips". De är läppstiftet är billigt och bra, de finns på de flesta affärerna. Men jag vet att de finns på city grossför 15 kr styck. Det är faktist biliigt. Jag har mycket produkter från nordic cap of sweden ;) Nagelack, lotion, bodybutter, mascara och läppstift.

Men tipsar om läppstiften från nordic cap, jag har 2 färger (röd,rosa) men det var det.


Hoppas ni gillade det hära slags inlägget!

xoxo Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards