Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Lindmark - 26 oktober 2013 21:16

Dator/Tv

Pretty Little Liars/The Vampire Diaries

T-shirt/Linnen

Halsband/Örhängen

Byxor/Shorts

Te/Läsk

Vila/Träna

Utsläppt/Uppsatt

Kamera/Mobil

Katt/Hund 

Film/Tv-serie

 

 

Bild på Doriz från i somras ;)

Av Amanda Lindmark - 26 oktober 2013 21:00

HEJSAN!

Längesen, men jag ber om ursäkt för det. Men jag har haft mycket prov och läxor, det är oftast

mycket i skolan precis innan höstlovet :)

Men hu mår ni da? Idag har jag varit bara hemma, idag är det min namsdag <3 Men imorso när jag vaknade fick jag skit ont i mitt högra ben (vaden), det var typ en muskel eller sena som fick sendrag.

Aja, vi åt snittzel och ris till middag och senare vid kl 20.00, åt vi smörgåstårta som min mamma gjorde ;)

 

Den var jätte god, men vad har ni gjort idag då?

Jag kollade på en film idag också, som hetet "The day after tomorrow", as bra!

Men ska försöka updatera bloggen bättre, plus nu är jag ledig i 1 vecka <3

Ska försöka gör minst 4-5 inlägg per dag!

        

3 st blandade bilder, solnedgången är från i somras och de andra bilderna från i veckan ;)

Men ska typ sätta på en film eller nått, vi hörs imorgon :*

Min VS - Mango Temptation

Av Amanda Lindmark - 15 oktober 2013 19:51

Hejsan bloggen! Vad gör ni da? Jag kollade precis igenom några bilder som jag tog idag ;) Orkar inte skriva vad som  harhänt de senaste dagarna ;)


Här får ni 3 bilder från idag <3

      



Av Amanda Lindmark - 13 oktober 2013 19:41

Hittade den hära låten nyss på youtube, den finns även på spotify <3 Den är ricktigt bra! Killen är dessutom riktigt snygg.

Men vad gör ni da? Idag har jg ba varit hemma och mått dåligt. Jag tror jag håller på och bli sjuk! Men men.

Igår hade jag tjejmiddag med 4 kompisar, vi åt tacos, tårta och massa godis ;) Vi hade jätte roligt :)

Kan lägga ut bild på presenterna imorgon om jag hinner, men vi kollade också på en film som heter "Red Riding Hodd"

Den filme är faktiskt riktigt bra :D Men ska nog krypaner imin säng snart och kolla på någon film, vi hörs!

xoxo


btw: Vet att det är dålig updatering, men har inte suttit vid datan på 4 dagar så :( Me ska försöka bättre!

 

Bild nu från kvällen, klänningen är ifrån H&m <3 Köpte den innan sommaren!

Av Amanda Lindmark - 9 oktober 2013 20:44

Heeej! Vad gör ni da?

Orkar ej skrivaom vad som ha rhänt men men.

Nu tänkte jag kolla på gamla avsnitt av min serie och imrogon ska jag till skolan.

Vi hörs! Dålig updatering, sorry :(

Bild från google.se

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 7 oktober 2013 21:49

Orkar ej blogga, sorry! Men ska försöka blogga på Onsdag eller Torsdag ;)

   Arkiv bild - Bilden är från Danmark i somras 2013 <3

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2013 21:09

       

Min bebis :*

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2013 21:00

Hej! Gjorde smoothie alldeles nyss, as god! Hade banan, äpple och hallon i :* Vad gör ni da?

Jag ska kolla på Grinchen - Julen är förstörd nu <3 Kollar på den varje år vid julen, jag älskar julen <3

Xoxo Amanda


      


 



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards