Cutierabbit

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Lindmark - 24 september 2013 16:02

Ledsen för dålig updatering :( Men igår hann jag inte blogga, eftersom var i skolan :) Började kl 11.10 vi börjar i vanlig fall 9.30 <3

Vi fick sovmorgon, så könt. Sen slutade vi vid 14.00 ungefär, då åkte jag hem och åt nudlar. Sen åkte jag till min sjykgymnaast vid kl 15.30

Efter det vid kl 17.00 åkte jag hem till Helin och var där till kl 10.00 :) Vi hade jätte roligt. Vi pratade om typ allt och så <3 Love you Helin om du läser det här :* Idag gick jag inte till skolan för orkade inte vara med på friluftsdagen, det skulle ösregna och så idag :/ Pallade inte stå där och frysa, kan inte göra något ändå pågrund av mitt ben <3 Men ska gå up till köket och äta nu, vi hörs senare ;)

My babys :*

Av Amanda Lindmark - 22 september 2013 20:43

Hej!

Nu tänkte jag titta på en film som jag hittade på swefilmer :)

Hoppas den e bra <3 Den heter "About Cherry. Men vi kanske hörs senare men

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 21 september 2013 18:27

Hejsan svejsan! Just nu sitter jag i mitt rum och tänka kolla på det nya asvsnittet på min serie och ikväll blir det nog en film <3

Serien jag ska kolla på heter "2 broke girls", den är väldigt rolig och bra. Rekomenderar ;)  Men vad gör ni da?


Igår sov Simone över här och vi spelade och kollade film, sen imorse när vi vakande kollade vi på en till film :) Sen spelade vi, sen gick hon hem för hon skulle göra något med sin familj. Då kollade jag lite på ipaden och spelade lite och så ja..

Sen hjälpte jag till att laga mat med mamma, kött och potatis med grönsaks röra till <3

Bilden är från arkivet, men har gjort grönsaksröran flera gånger förut :)

   Men ska nog koll min serie nu, så vi hörs senare .

xoxo Amanda

   Plus här får ni en bild jag tog igår och redigerade på ipaden ;)

Av Amanda Lindmark - 20 september 2013 20:14

Ska möta up Simone snart och sen ska hon sova över hos mig :) Vi kommer nog kolla film och spela lite, men bloggar kanske ett inlägg till <3 Men idag var jag bara i skolan och sen har jag bara varit hemma :) Åt precis nudlar så ja XoXo Amanda <3

Redigerat bilden själv på ipaden :)

Av Amanda Lindmark - 19 september 2013 06:55

Jag mår ganska illa får se om jag går till skolan :)

Av Amanda Lindmark - 18 september 2013 15:31

Har liksom inte hunnit blogg, har haft mycket läxor och så. Sen min pappas data gick sönder, så den är på lagning just nu :/

Men mammas data funkar, så igår kollade pappa och jag på World War Z! Den var så bra, värkligen se värd ;)


Sen efter filmen duschade jag och sen kollade jag på min serie "2 broke girls" <3 Imorse vakande jag kl 06.45, gick up och tog flingor till frukost. Sen tog jag bussen kl 7.41, var framme i skolan vid 7.51 Jag hade 5 lektioner, jag hade vikarie på 3 av lektionerna ;( Vi har alltid vikarie. Men aja kom hem ungefär vid 15.00 <3 Sen nu sitter jag och bloggar och kollar tv :* Men bloggar senare om jag hinner :)

I måndags köpte jag ett par leggins på Lindex, svart för 99 kr :) Eftersom alla min byxor är typ trasiga i rumpan :(

xoxo Amanda :*



Av Amanda Lindmark - 16 september 2013 00:59

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards