Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2013 20:30

Åkte taxi dit och hem, hahaha :D Me slutade 14.20 och sen när jag kom hem åkte pappa och jag till Farsta. Köpte ett läppstift och en hårspray, kan ta kort imorgon om jag hinner. Vi ska liksom fixa mitt rum hela helgen, men <3 bloggar när jag får tid puss

Av Amanda Lindmark - 20 augusti 2013 20:42

Kollar idol med mamma nu :) Sen senare blir det en serie på tv med pappa <3 pappa och jag åkte precis och köpte en säng på blocket till mitt rum, super glad och imorgon en garderob :) Bilder imorgon <3

Av Amanda Lindmark - 18 augusti 2013 17:15

Igår (lördag) var pappa, mamma och jag i haninge, vi var inte på skopunkten och en annan affär kommer inte ihåg vad den hette :) Inne på skopunkten köpte jag 3 nya par skor och ett par skosnören till ett par andra skor jag har hemma <3 Sen på en affär där man kan köpa böcker och skolsaker, köpte jag en kaldender till skolan och min fritid och sen en överstrykspenna <3


   Svarta skorna - 299 kr ~ Bruna skor - 249 kr ~ Randiga skor - 99 kr (rea) ~ Skosnören rosa - 29 kr

               


 

Kalender rosa (uglor) - 99 kr ~ Överstrykningspenna rosa - 15 kr

     


LOPPIS



 

Selena Gomez

3 skivor - 30 kr

 

4 olika filmer - 10 kr/st <3

 

Ryggsäck - 30 kr

Det är i fint skick, kanske ska ha den som skolväska vet inte än :)


puss

bloggar senare om jag hinner <3

Av Amanda Lindmark - 17 augusti 2013 20:32

Idag var vi på min gammelfasters kalas :) Vi åt glass och toskaka.


Sen när vi kom hem vid 6, så delade pappa och jag på en kebab pizza <3 Nu ska vi äta kräftor :)

Jag älskar kräftor :) puss


btw: ska visa vad jag köpte i haninge igår,lite senare  <3


     



Av Amanda Lindmark - 14 augusti 2013 16:41

Åt kyckling och ris precis :* Idag har jag bara varit hemma och kollat på videos på youtube och spelat lite ps3 :)

Igår var Simone här och vi spelade ps3 och vi hade jätte kul :) Vi kanske ska vara imoegon, jag vet inte än <3

Men kankse bloggar via ipaden sen puss

   BEBIS



Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2013 18:56

i mitt ben har jag ganska ont men klarar att gå iallafall, har gått hem till min bror :) Han bor typ 5 minuter hemmifrån oss <3 Gjorde lite ont men bet i hop och gick. Nu lånar jag hans dator.


Iallafall så ramlade jag i mitt badrum m hemma på lördag vid 14.00 typ. pappa ringde ambulansen. Ambulansen kom 5 minuter senare och han gav mig 2 olika mediciner. Jag vart trött och han knäkte tillbaka mitt ben. Vart jätte rädd efter. Sen åkte jag ambulans till astrid lindgrens sjukhus och där var jag från 15.00 till 19.00 :( Fick ett rum och så fick jag ta 4 alvedon och en ipren. Sen låg jag och kolla tv på lilla rummet pappa och jag hadde :) Sen åkte vi upp till våning 4 och rönka mitt knä :/ Ska tillbaka nästa vecka någon dag <3 Sen kom en tant och gav mig 2 bindor och kryckor :( Sen när vi åkte hem så köpte vi en chesburgare jag och pappa, den smakade bajs :( Hade liksom inte ätit något på flera timmar :( Men senare åt vi kött och kräftor <3 <3 puss puss


Jag nu :*

(klicka på de små bilderna så blir de större)

     


Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2013 18:47

Ingen bild

:)

Lördag 10 aug 22:06

Kan du inte lägga ut haulen från ullared på din blogg snart?

 Älskar din blogg



Svar: Ledsen att jag inte har fixat en video, men lånade en kamera av en kompis som kunde filma. Men sen när jag skulle sätta ihop allt på datan, så hackade det :( Men får kanske filma via ipaden vet ej! Men ska försöka fixa innan september iallafall <3 puss


Av Amanda Lindmark - 13 augusti 2013 18:45

http://www.youtube.com/user/thewantedVEVO?feature=watch


vill tipsa om de här 5 killarna, de har en youtube kanal och de är as bra :) De sjunger!


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards