Cutierabbit

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Lindmark - 23 december 2012 23:21

Hejsan! Här får ni random bilder från idag :) Puss Amanda


BTW: Videon kommer kanske up senare ikväll.


                         

Av Amanda Lindmark - 22 december 2012 18:54

Har as ont i halsen :) Försöker fixa det imorgon eller ikväll väldigt sent! Men kommer prata konstigt då :)puss

Av Amanda Lindmark - 22 december 2012 11:09

Men hann inte fixa en video igår så, fixar det ikväll <3 Puss

Av Amanda Lindmark - 21 december 2012 11:07

Är sjuk! Pallar inte blogga nu :( Men ka göra ett videoinlägg som jag laddar up ikväll :) Hoppas det bli bra. Har inte bloggat sen i tisdag!!!! -.- Men har så mycket med skolan sista veckan <3 Men bloggar sen puss :)


Måste handla julklappar också till min familj :P //Amanda


 

Av Amanda Lindmark - 18 december 2012 16:32

Nu kom pappa hem och ska iväg till farsta. Pappa och jag ska äta kina mat puss :* Bloggar ikväll när jag kommer hem :D

Av Amanda Lindmark - 17 december 2012 22:02

Nu ska jag börja kolla på alla Pretty Little Liars avsnitt igen. För den 8 januari kommer de ut nya avsnitt <3 Längtar sä jäva mycket. Men kommer inte blogga mer ikväll. Puss


 

Av Amanda Lindmark - 17 december 2012 10:45

Hej nu är man ju värdens argaste människa i världen :O Vaknade kl 8.00, kunde vakna kl 10.45 :/ Har haft 2 inställda lektioner. Fuck the school!

Iallafall i helgen har jag varit i Haninge och åkt skridskor i torvalla. Sen jobbade jag lite i en cafeteria där med min brors tjej <3 Men vad har ni gjort?
Igår åt jag potatis och revbenspjäll :) As gott :* igår byggde jag en snöbollslyckta :) Men här får ni bilder :3 Amanda

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards