Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 26 november 2012 08:43

Idag börjar jag kl 9.15 Men bloggar när jag kommer hem //Amanda

Av Amanda Lindmark - 26 november 2012 00:18

Imorgon när jag kommer hem från skolan. Jag slutar 14.15 Det är en grej jag har köpt. Ni kommer älska de <3


Av Amanda Lindmark - 25 november 2012 22:56

Hejsan! Idag har jag varit hos en kompis. Vi kollade på "Breaking Wind". As skön paranodi av alla Twilight filmerna. Sen lekte vi med Angelas lilla syster. Sen pysslade vi och lekte. Sen åt jag middag där, lasange och den var as god :D

Jag kom typ hem vid kl 21.30 Men vad har ni gjort idag da?


Sen under veckan har jag haft massa läxor och pluggat till prov. Därför var det as dålig updatering på bloggen, i veckan.


Men igår (lördag 24/11-2012) Var jag med Linnea, Marcus, Sebastian och Viktor :) Vi skörde vattenleken och matleken. Vi hade as kul. Jag vann på vattenleken. Var i duell med Sebastian. Jag höll på att spy på matleken. Marcus gav mig senap. Usch!!! Sen gick vi ut en stund :3


Men idag skulle jag igentligen gå på bio med Helin men det kulle var för sent. Skulle komma hem typp 00.00 -.- Vi ska typ gå nästa helg. Vi ska se "Blondie" :3


Igår kväll skulle Jennifer sova över tills idag. Men hon kunde inte :( Men hon ska sova över nästa helg. Jag ska kanske sova över hos Angela nästa helg :)


Men i fredags var jag med Angela, Linnea och Helin. Vi kollade på "The Ring" och hade as kul :D Fasst vi kollade aldrig klart på filmen vi började prata och köra massa olika lekar :) Sen var vi ute också.


God natt :) Imorgon ska jag försöka ladda up videon där jag sminkar mig


   

Jag och Jennifer <3

  Vattenleken med boysen :)


  Vart sminkad av Helin i fredags :) Vad tycks?? Sen "lite" godis :P                                                  
 

Av Amanda Lindmark - 21 november 2012 22:29

  

Heeej! Förlåt att jag inte har bloggat idag  Men idag började jag kl 8.00 Då hade vi idrott.

Men vad gör ni da? Idag slutade jag kl 14.50   Jag har ju ingen mobil så kan inte blogga via den när jag är i skolan   Vill ha en mobil....... Men nu på kvällen var jag ute med Linnea och Marcus   Vi hängde lite i skogås vi vår gamla skola. Men vad gjorde ni ikväll? Vi skulle spela vattenspelet men Marcus är för rädd att han ska dö        (Marcus dör) Den leken är farlig och man kan tydligen dö   Men nu använder jag för mycket gubbar    Men ska försöka att blogga mer. Men hinner inte   Men god natt och puss    


 

Bild från när jag var i Farsta med Helin :* Kostar 149 kr på H&M! Var den fin?

Av Amanda Lindmark - 20 november 2012 22:56

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards