Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

I am not a game im a real person!

Av Amanda Lindmark - 30 november 2012 22:00

Jag är så ledsen! Idag vakande jag kl 7.00 och började kl 8.00 På rasterna körde vi snöbollskrig. Jag slutade 14.15 Efter skolan skörde några 7:or efter skolan. Jag blev mulad typ 5 gånger av olika. Men sen kom jag hem vid typ 15.00 Då gick jag up och bada i varm vatten, as skönt! As kallt om händerna blir det :) Men sen vart det mat. Skulle gå på bio vid typ 21.00 med Helin men hon blev mulad typ 15 gånger så hon vart sjuk (puss). Så vi ska tyå gå nästa helg :D Men vad har ni gjort idag da? Men sen efter maten har jag bara suttit hemma och chillat. Sen vart det en resa till farsta centrum. Där köpte jag en vinter jacka och vantar. Jackan kostade 500 kr och vantana 100 kr. Ni kommer få bättre bilder imorgon. Sen köpte jag enjulklapp till min Gammel Faster. Sen en julklapp till Daniel. Sen åkte vi hem. Sen gick jag ut med kaninen en stund. Det var roligt. Sen gick jag in och satte mig vi datan, som jag gör nu. Sen bloggar jag......


Men imorgon ska jag kolla på film med Marcus <3 Sen tidigare på dagen ska jag vara med Linnea. Vi ska ut med kaninerna och leka i snön <3 Sen på kvällen ska kanske Jennifer sova över. Vi kommer ha as kul. Men bloggar när hon är här imorgon. Ska ta massa bilder tror jag. Men vad ska ni göra i helgen. Sen på´söndag sak vi kanske åka och bada vid Sydpoolen med min pappa <3 Men puss //Amanda


Men här kommer det bilder på dagen:


 

Helin, jag och Angela i skolan idag <3    

2 bilder på jackan och vantarna :)  

Min glädje spridare i skolan idag :3


Hej då! // Amanda <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards