Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

Inget liv

Av Amanda Lindmark - 28 november 2012 20:19

10 frågor om sex och kärlek

är du singel ? – Ja :(

haft något seriöst förhållande förut ? – nej

kärlek eller pengar?- bååda, haha ne, men kärlek och pengar ;)

varit gravid ? – NEJ FÖRFAN

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? – tror du på enhörningar?

kärlek eller sex ? - kärlek

har du varit riktigt kär i någon ?- yes

finns det någon för dig just nu ? – vet ej

hur många gångar har du haft sex ? - inga


10 frågor om dig själv

fullständiga namn ? – Amanda Idun Johanna Persson Lindmark 

när fyller du år ? – 11 Juli

några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? – 2 hål i öronen

vad har du på dig just nu ? – Svarta shorts från H&M och ett lila linne

vilken årstid är bäst ? – December o Juli :3

hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? – SOVAAA

vad tycker du mest om hos dig själv ? – Sitta hemma 4-ever alone

vad är du bra på ? – Simma och kolla på film <3

vem älskar du mest på denna jord ? – Många :3

sover du hellre själv än tillsammans med någon ? – tillsammans :/ 


10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän ? – Helin <3

vem vet allt om dig ? – Vet ej

vem är den roligaste av dina vänner ? – Marcus, Filippa och Marie <3 

vem är snyggast av dina vänner ? – JAG HAR BARA SNYGGA VÄNNER

vem är mest partyprisse ? – vet ej

vem är den du helst har filmkväll med ? – Marcus, Helin eller Jennifer

vem av dina vänner är mest "evil" ? – vet ej

vem röker av dina vänner ? – ingen

du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?-   Helin <3 


10 frågor om din familj

vem står dig närmast ? – pappa <3 love him

har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - jaaa

vem är farligast i din familj ? – AAHAHAHAHA, min bror

vem ser roligast ut i din familj ? – vet inte

har ni några djur ? – 2 katter och 1 kanin :)

vem är coolast ? – MEN VEM TROR DU ?

vem har du mest gemensamt med ? – Pappa <3

vem står för underhållningen ? - mamma :P

vem sover du oftast med ? – Ingen

roligaste kvällen med familjemedlem ? – pappa :) <3 


10 frågor om idag

vad har du gjort ? – Tittat på film <3

har du varit glad idag ? – nej

har du varit ledsen idag ? - aa

har du gjort något bra idag ? – Nä, fast jo… jag orkade gå upp

har du slått någon idag ? – Mamma :/

vad ska du göra nu ? – Svara på nästa fråga antar jag..

har du gjort något dåligt idag ? - nej

vad har du ätit idag ? – fil med russin, lunch och macka.

har du duschat idag ? - ja


Men hej då alla

är du trött ? – SOM FAN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards