Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Lindmark - 11 juni 2012 14:40

kommer lägga up olika klädesplagg  Amanda <33

Bloppis-annons
Av Amanda Lindmark - 11 juni 2012 13:48


Söta shorts. Ljusrosa och mörkrosa. Använda typ 4-5 gånger. Köpta i Danmark förra sommaren. Stoleken är XL men de är som M. Frakt tillkomer eller hämtas i Skogås. Mvh Amanda :)  


Kontakta mig på persson-lindmark@hotmail.com eller där nere

Kläder & Skor, Säljes - Huddinge (Stockholms län)
Pris:    25:-
 
Av Amanda Lindmark - 10 juni 2012 13:57

Vi skulle åka till italien en vecka :)

Men jag fick feber, ont i halsen och förskyld så vi avbeställde resan ;( Men jajaja får nog det roligt i sommar :))


Mitt öga håller koll på dig <3

 


Av Amanda Lindmark - 5 juni 2012 15:49

Ville bara skriva att det är fyra dagar kvar till Italien <33 //Amanda :)))


     

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards