Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Lindmark - 8 maj 2012 18:05

Simone och Moa <33 Fasst vet inte direkt vad vi skka göra ;)) //Amanda :))


 

Ny bild ifrån måndags kväll, när jag och Marie var ute och fotograferade :)) Men bye bye :))

Av Amanda Lindmark - 8 maj 2012 18:00

till jag är i Italien <33

  Längtar sjukt mycket :)) Ska åka dit med min mamma och pappa ;)) Fasst mina brorser sa först att de skulle följa med, sen de ba nej vi ska inte följa med. Men de ska typ följa med nu <33 //Amanda :)) P.S Kommer lägga upp as mycket bilder :))

Av Amanda Lindmark - 8 maj 2012 16:31

Jag vaknade ungefär kvart över sju (börjar kl 8.00 ). Sen kl 7.45 kom Helin och Linnea hem till mig eftersom vi skulle gå till skolan med varandra ;)) Sen kl 8.00 har vi NP i EN(läsförståelse) i ungefär 70 min :)) Sen gick vi till skogåsskolan där vi har sråkval :D Jag har franska :P På franskan var vi bara 5 elever :DD (hhaaha va lite) För vreten hade typ också NP. Så på Torsdag har jag förhör på veckodagarna,månaderna och typ "gattis på födelsedagen! När föddes du?" och några till. Men efter språkvalet gick vi tillbaka till våran skola! Där pratade våran fröken om vad NP i EN skulle vara efter rasten ;D Sen efter hon hade pratat klart så hade vi bild <33 På bilden ritade jag Musse Pigg! (Bild kommer sen.) På lunchen åt vi fiskpinnar och potatis :3 På långrasten var jag,Helin,Linnea,Tove,Jennifer och Julia <<33 Vi satt typ bara och prata ;)) Sen när det ringde in så hade vi ett till NP i EN (hörförståelse.) ;)) Båda proven var inte så svåra :))Efter provet var slut, så var kl 13.38 då fick vi sluta. Fasst i vanliga fall slutar vi kl 13.50 på Tisdagar <33 Sen stannade jag kvar och jobbade med min Musse Pigg bild som jag började på bilden :3

Jag blev klar med den och allt ;)) Ska plasta in den lite senare ;)) När jag kom hem satte jag mig vid datan kom typ hem kl 16.00 :)) Sen lite senare åt vi middag :D Vi åt gulachsoppa (stavningg) och pannkakor :PP Men det hära var min dag :))//Amanda :))   

Tycker ni att den blev fin?? <33 Men bye bye babes <33 :3

Av Amanda Lindmark - 7 maj 2012 10:08

Idag ska jag och Helin åka till erikdalsbadet och bada hela dagen ;)) As kul kommer det bli :)) Men lägger upp bilder när jag kommer hem <33 /Amanda :))

Av Amanda Lindmark - 6 maj 2012 12:27

Just nu sitter jag och lyssnar på Hakuna Matata på spotify :))


Men hans flickvän städar badrummet och jag har städat också fasst inte lika mycket som hon <33 //Amanda ;)

Av Amanda Lindmark - 5 maj 2012 21:38

Bild: 

Låt:

MAkeup:  Leopard <33

Klädsel:      Vitt linne och U.S.A shorts ;))

Blogg: www.elinamannson.blogg.se/  <33  

 

Kändis:  Katy Perry <33  LÅt av Katy Perry <33   

Sötis: Den till vänster hette Dum och den till höger hette Dumle :))  //AManda :))

Av Amanda Lindmark - 5 maj 2012 21:16

Hejsan! Kollar på ishockey hemma hos brorsan med hans flickvän <33 Sverige leder med 2-0 :) Vilka häjar ni på?? Jag häjar på Sverige <33 Jajajja men idag var jag i huddinge med min mamma och pappa  :)) Vi var på en loppis <33 Jag köpyte en leopard tröja där som kommer från gina <33 Har på mig den nu ;) Sen köpte jag en vit paljet tröja untan axelband :PP Sen köpte jag en anann tröja men jag vet inte vad man kallar den :DD Sen köpte jag en väska ;D Men lägger up bilder när jag har tagit bilder :))  //Amanda <33 

 

Av Amanda Lindmark - 4 maj 2012 16:31

Hej hej! Idag skulle jag och Linnea bada. Men det hände en sak så vi kunde inte :(( Men ska kanske åka och bada med min pappa i huddinge ;)) Men här kommer dagens:


Bild:   Lilla söta Kezo <33

Kändis:  Rihanna <33

Låt:

Klädsel: Rutig skjorta, shorts och väka <333

Makeup: Sint <33

Sötis:  Lo så sööt <33 :)

Blogg: http://www.fokis.se/ <333

//Amanda <33


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards