Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2011 07:44

hello babes :*

vad gör ni nu da alla söötisar???

jag sitter i skolan och tråkar.se

jag hatar värkligen skolan och det vet ni typ redan :S

jajaj men byebye babes :*

 

Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2011 07:38

jajaja idag börjar skolan och sommarlåvet är slut nu, så tråkigt att jag somnar <33

men ska gå nu typ byebye babes :*

Av Amanda Lindmark - 19 augusti 2011 12:25


soory för en dålig updatering på bloggen <33 :'(

Av Amanda Lindmark - 18 augusti 2011 14:45

hej hej bloggen :D

vi åt taco och sen gjorde vi några lekar.

jag var en panter ,marie var katt, simone var katt och linnea var cherlider(stavning)

men sen åt vi glass vet intte vad jag ska skriva mer babes*

men här kommer en bild :*)

  bye bye babes *


Av Amanda Lindmark - 16 augusti 2011 22:55

nu så ska linnea slagga hära

men hon har skaffat en ny blogg som heter

www.linneafrolich.myshowroom.se

 

DSC00210


men nu ska linnea ha datan så kolla in på hennes blogg och läs den <33 :)

http://linneafrolich.myshowroom.se/


god natt alla söötisar <3 :D



 

Av Amanda Lindmark - 15 augusti 2011 17:04

simone <3


  

helin <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards