Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

linnea och jag skulle cykla men det gick inte för hon ska bada sen ska hon gå på kalas <33 :P

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2011 12:46

      Hejsan! <33 :)

Ja som det står i rubriken så skulle jag och linnea cykla men hon ska gå på kalas och äta tårta typ!! :(

Men ikväll så ska min papa och jag kanske äta på kinaresturang i farsta :P så jävla gott där asså :D

 

kamrean är me så ni vet   

så kommer kanske en bildbomb från farsta med pappa

fatta att skolan börjar snart liksom om 11 dagar

fett boooring   

asså vill bara att skolan ska börja brinna!!

vad tycker ni??? :O

juste jag va ju i farsta med helin för ett tag sen när jag sköpte den hära tröjan från BikBok

    

vad tycker ni om den??

jag tycker den är så mysig!

fasst det mysigaste plagget jag kommer ha är såklart min Ziperall!

 

men jag köpte en klocka också <33 :)

tyvär så hittade jag inte bilden på klockan :(

men jag hittade några bilder från i januari på mig

 

    

om ni vill att bilden ska bli störe så klicka på bilden :)

 

det kommer några bilder på vår film kväll igår <33

 

  tjockisar :P   FANTA :) <33   www.linneafrolich.bloggplatsen.se

 

men nu ska jag till centrum och handla lim till min mamma och en coca cola till min bror :D

men puss puss alla söötisar :) <33

 
 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

11 augusti 2011 22:13

Hej! Hoppas du vill vara med i min nya tävling! Det är busenkelt att vara med! :D
http://adaras.se/2011/august/tavling.html#comment

Ursäkta om du inte vill ha såna här kommentarer. <3
Kram

http://adaras.se

Amanda Lindmark

12 augusti 2011 11:55

okej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards